Gra miejska Beautiful Mind

Gra miejska Beautiful Mind

01.10.2018Anna Różak

W piątek 28 września uczniowie Wiktoria Ozner i Jakub Staszkiewicz z kl.2p oraz Natalia Pilch i Wiktoria Watkowska z kl.3f reprezentowali Zespół Szkół Chemicznych w grze miejskiej Beautiful Mind w ramach projektu Szkoła Otwarta i Tolerancyjna. W grze wzięło udział piętnaście bydgoskich szkół. Nasza drużyna zajęła 5 miejsce. Gratulujemy! Więcej informacji o wydarzeniu na stronie: https://otwarta.bydgoszcz.pl/beautiful-mind/

więcej
Stwórz własny mem o tolerancji i weź udział w konkursie

Stwórz własny mem o tolerancji i weź udział w konkursie

20.09.2018Anna Różak

Warunki udziału w konkursie • Myśl przewodnia konkursu to „Nie obrażam. Szanuję. Nie hejtuję.” • Twój mem, czyli kompozycja składająca się z grafiki i tekstu, powinien być plikiem graficznym .jpg o rozmiarze nie mniejszym niż 600×400 px. • Masz pełną swobodę w interpretacji tematu – twój mem ma promować postawę tolerancji i otwartości na ludzi […]

więcej
Bydgoszcz miastem otwartym? KONKURS

Bydgoszcz miastem otwartym? KONKURS

28.03.2018Anna Różak

Zapraszamy do udziału w konkursie reporterskim dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Celem konkursu jest uwrażliwienie mieszkańców miasta na temat tolerancji w Bydgoszczy. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest: • dostarczenie pracy (12000 – 18000 znaków maszynopisu) w formie cyfrowej • reportażowa forma pracy • zawarcie w pracy wypowiedzi mieszkańców Bydgoszczy o przypadkach tolerancji i nietolerancji, których […]

więcej
Mapa Tolerancji II

Mapa Tolerancji II

01.02.2018Anna Różak

Zapraszamy do stworzenia Mapy Tolerancji. To fizyczna mapa Bydgoszczy, na której zaznaczone zostaną obiekty, charakteryzujące się wysokim stopniem tolerancji i otwartości na różnorodność. Osobne kolory odpowiadać będą poszczególnym typom tolerancji (np. wobec ras, płci, stopnia niepełnosprawności, poglądów itp.) Propozycje wyróżnionych miejsc wraz z krótkim uzasadnieniem należy dostarczyć do pedagoga szkolnego lub przesłać do 27.02.2018 na […]

więcej