Akcja – Kwalifikacja 2
Rozpoczynamy nowy projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 -2020, który nosi nazwę „Akcja – Kwalifikacja 2”. Projekt będzie realizowany w okresie od października 2018 roku do września 2020 r. W tym roku szkolnym w pierwszym półroczu zapraszamy uczniów do udziału w zajęciach: Pracownia produktu […]
więcej
Tajniki turystyki medycznej…
W ramach projektu „Akcja-Kwalifikacja” uczniowie uczestniczący w zajęciach „Systemy rezerwacyjne w turystyce” wzięli udział w wyjeździe podsumowującym szkolenie. W dniach 7-8 czerwca w Ciechocinku uczniowie na własnej skórze poznali tajniki turystyki medycznej. W luksusowych warunkach hotelu uzdrowiskowego St. George uczestniczyli w tematycznych wykładach i prelekcjach, a w wolnej chwili mogli skorzystać z zabiegów SPA i […]
więcej
Wspólna przestrzeń- ważna sprawa
Ład przestrzenny to takie ukształtowanie i uporządkowanie terenu, które tworzy harmonijną całość – funkcjonalną, estetyczną, gospodarczą i społeczną. Czy tak wyglądają polskie miasta pod względem architektury i urbanistyki? Czy współczesny projektant korzysta jeszcze z wzorców wypracowanych we wcześniejszych epokach? Co można zrobić ze zdewastowaną przestrzenią? Nad takimi problemami zastanowią się uczestnicy zajęć „Architektura od starożytności […]
więcej
„Akcja – kwalifikacja” w analitycznym podsumowaniu
Beneficjenci projektu „Akcja – kwalifikacja”, którzy w bieżącym roku szkolnym realizowali zajęcia pn. „Laboratorium chemiczne w zakładzie przemysłowym” finiszowali. Ostatnią fazę zajęć poświęcili na podsumowanie wyników badań analitycznych, które prowadzili systematycznie z wykorzystaniem metod klasycznych (w szkolnym laboratorium) i metod specjalistycznych technikami instrumentalnymi (w laboratoriach badawczych bydgoskich instytucji). Na podsumowanie projektu, Uczniowie zostali poproszeni o […]
więcej